Tag lagi!

Ahha, nampak gayanya aku sudah ditag lagi, kali ini oleh Sang avataraang pula.

Sebagai menjawabnya, izinkan aku meletakkan dulu apa soalannya yang aku “ciplak” bulat daripada entrinya itu, haha!

  1. Link to your tagger and post these rules.
  2. List 8 random facts about yourself.
  3. Tag 8 people at the end of this post and list their names.
  4. Let them know that they have been tagged by leaving a comment on their blogs.

Maka, untuk menjawabnya, aku akan melanggar beberapa peraturan. Aku cuma akan mengikut arahannya yang kedua itu sahaja.

List 8 random facts about yourself.

  1. Aku seorang lelaki
  2. Aku seorang Muslim
  3. Aku dilahirkan di Utara Semenanjung Malaysia
  4. Aku rakyat Malaysia
  5. Aku makan nasi
  6. Aku pakai Streamyx
  7. Aku tonton TV
  8. Aku masih single… (har har har!)

Sekian jawapan tag dari aku. Semoga pihak penanya berpuas hatilah hendaknya, heheh…

9 thoughts on “Tag lagi!

  1. hahaha.. betul2 ringkas, tepat, padat dan mutakhir la.

    boleh dijadikan contoh ni cara2 nk jawab tag seringkas ni sbb sy selalu nk tulis panjang berjela. kui3.😉

Tinggalkan Jawapan

